Kim jestem?
Jestem Adrian i pracuję w gamedevie jako producent. Już od dobrych kilku lat. Nawet od czasu do czasu publikowałem jakieś krótkie informacje na ten temat na blogu. Potem to wszystko zamarło, bo wciągnęły mnie inne rzeczy.
Czym zajmuję się w giereczkach? Różnie bywało. Trochę działałem jako designer, bywałem analitykiem, kod też nie jest mi straszny, ale w końcu zostałem producentem. To taka gamedevowa nazwa na project managera. Chociaż ja wolę o sobie mówić, że jestem opiekunem projektów.
Jeśli szukasz więcej informacji na temat mojej ścieżki zawodowej, to koniecznie odwiedź mojego LinkedIna. A teraz czas na kilka projektów, których pracowałem jako producent.
Chcesz się ze mną skontaktować? Wyślij wiadomość na adres kontakt[małpa]kolegaliterat.pl!
Przy jakich grach pracowałem jako producent?
Garmory
Uczestniczyłem we współtworzeniu największego polskiego MMORPG w wersji polskiej oraz angielskiej Nawet wydałem Margonem na Steamie!
Ostatnie miesiące w Garmory spędziłem na pracy nad Margonem 2.
Intermarum
Wspierałem prace nad „Workshop Simulator”. Miałem przyjemność przygotować i wydać ostatnie DLC.
Planowałem prace nad dostarczaniem zawartości oraz aktualizacji do naszej gry NSFW „Shelter 69”.
Od prototypu do pełnego wydania!
Tutaj jest dostępne demo!
To nie wszystko! W gamedevie normalne jest to, że niektóre projekty były testowe lub nie uzyskały wystarczająco dużo zainteresowania. Do najciekawszych zaliczam:
- Orange.2. Doprowadzony do stanu umożliwiającego prezentacje wydawcom oraz inwestorom. Gra kooperacyjna, dla 4 graczy, poskładana w Unreal Engine 5. Ten projekt zdobył 25 000 dolarów w Mega Grancie! [link do informacji na giełdzie]
- Love Shelter. Testowa wersja mobilnej wersji „Shelter69”. Ocenzurowana i wydana w Google Play.
Projekty prywatne
Prowadzę własne repozytorium, na którym publikuję ciekawe narzędzia dla gamedevu.
Od czasu do czasu robię też małe gry. Część jest na githubie, ale zdarzają się też takie, które publikuję w ramach game jame’ów.
You must be logged in to post a comment.